söndag 17 april 2011

Söndagsbilden...




Jag kan egentligen låta bilderna tala för sig själva. Jag och Herr J har inte spenderat många minuter inomhus idag, istället har vi varit på en låång och härlig promenad vid havet och avnjutit årets första glass. Väl hemma ville ingen av oss sitta inne och uggla, så med solstolarna under ena armen och brickan med kaffe, kakor och härliga tidningar i handen spatserade vi ut på tomten och slog oss ner på terassen. Trots att vi bor i lägenhet har vi turen att få lov att lapa sol i den mysiga trädgården på baksidan. Härliga eftermiddag! Nu puttrar fullkornsriset på spisen och chili con qourn från igår värms på. Hoppas ni har en mysig söndag. Glöm inte att kika in hos Fabriken på alla härliga söndagsbilder. Nu ska jag avnjuta en god söndagsmiddag tillsammans med min solkyssta Herr J och därefter slå mig ner med ritblocket en stund.

1 kommentar:

Ullis sa...

underbara vårsol! Ha en härlig dag!
Ullis