torsdag 21 april 2011

Why not?



Man ska följa sitt hjärta... även när det säger att man ska möblera om lite i den lilla vita lägenheten. Inga stora ändringar gjordes men bokhyllan och pianot bytte plats samt att en ny tavla fick komma upp. Tavelramen kommer från SIA. Vad tycks? 
Jag känner att salongen inte riktigt är som jag vill ha den, därför satt jag och Herr J igår och funderade över vad vi skulle kunna förändra. Lite planer gjordes upp och i nästa vecka sätter vi igång. Spännande, jag älskar att ha projekt :)

5 kommentarer:

Jenny sa...

Fint!!!
Åh, vad spännande med projekt!! Lycka till :)
Kram Jenny

♥ Villa Tretton ♥ sa...

Kul:)

Glad Påsk till dig
Kraam Susanne

Jill i Fyra Rum och Kök sa...

Man ska absolut följa hjärtat! Just nu målar jag en skänk i en färg som jag känner är rätt...men helt säker blir jag inte förrän jag är färdig och den fått sin plats. :-)

Söt tavla. Gillar både motivet och ramen.

Glad Påsk!

Fröken Fräken sa...

Vacker omväxling behövs alltid! Vad kan det vankas för projekt härnäst då månne? Själv målade jag mina köksväggar just, och vet inte varför jag drog på det, för det gick ju snabbt när jag väl kom igång!

Ullis sa...

Det är klart du ska möblera om!
Har du gjort slipstavlan själv? Jätte fin!
ullis