tisdag 3 maj 2011

Tisdagstema "favoritblomma/växt"








Idag är tisdagstemat hos Fabriken "favoritblomma/växt". Ojojoj va svårt att välja sin favorit bland alla vackra blommor. Jag kan ju förstås aldrig motstå en vacker bukett tulpaner, men däremot kan jag inte motstå en bukett syrener heller, eller en vacker pelargon, eller penseer, eller varför inte vackert blommande äppelkvistar. 
Kanske har jag inte en favoritblomma, men jag har många:)

Idag återanvänder jag bilder, min rinniga näsa gillar ju tyvärr  inte tulpaner just nu.

Hoppas ni har en härlig tisdag, goa bloggläsare!

6 kommentarer:

Ullis sa...

Så vackert så! Hoppas du klarar av att sätta in blommor snart igen.
Kram kram syster yster

Jenny sa...

Visst är det svårt att välja bland alla vackra blommor! Jättevackra tulpaner! Superfin färg. Dumma näsa :( Inte kul kan jag gissa.
Ha en skön tisdagskväll, kram Jenny

♥ Villa Tretton ♥ sa...

Håller med dig..jag kan inte heller välja en favorit..:)

Stackars dig..hoppas du snart blir bärrte:)

Ha en fin kväll
Kraam Susanne

♥ Villa Tretton ♥ sa...

Tack snälla..:)

Nej det tycker jag inte..vatten & sol så trivs dom bra men sen att få dom att övervintra har jag inte fårr kläm på än..;(

Lycka till!!!

Kram Susanne

Villa Vinkelhaken sa...

Jättevackra tulpaner. Underbar färg! =)

Ha en bra dag!
Kram Jenny

Johanna sa...

Vilken fin griffeltavla!!!

Kram Johanna