måndag 23 januari 2012

Det knoppar på bloggen nu





Det knoppar på bloggen just nu och det är som det ska.
Det här med att lära sig hantera en ny kamera gör man med fördel med blommor som motiv, de hjälper liksom bilden lite på traven.

Helst hade jag velat springa runt med kameran hela tiden men har jag mycket i skolan nu, så när jag väl är hemma från bibblan (läs 19:00) är det på tok för mörkt för fotografering. Hoppas på att lära mig göra fina mörkerbilder också, men det är knepigt. Har du några tips?

Nu ska jag skriva ihop en seminarieuppgift och därefter bjuder Herr J på våfflor. 
I know, lucky me :)


Jag önskar er en härlig kväll!

3 kommentarer:

Vardaxlyx sa...

UNDERBARA bilder du bjuder på!
Kramkram

Kari sa...

Å, nydelig bilde. Gleder meg til våren.
Ha en strålende dag. Klem kari

Malin - stjärnflocka sa...

Vackert!