fredag 25 februari 2011

Lördagsgodiset...?

... dessvärre inte för min del. Dessa sötsaker är fotograferade på Gårdby Lanthandel sist jag var där. Men visst vore det mysigt att ha en hylla med vackra glasburkar fyllda med vackert färgsprakande godis. Det ska ju tilläggas att det är en dröm som inte skulle fungera i teorin, i vårt hem skulle de inte "vara fyllda med färgsprakande godis" särskilt länge. Både jag och herr J säger att ingen av oss är speciellt förtjusta i godis, men om det väl finns så äter man tills man inte ens vill se en godisbit igen. Hur kommer det sig egentligen? 

Idag ska jag ge mig ut en sväng på stan. Tvärr är det dags att fylla på mineralpuderlagret. Visst känns det tråkigt att lägga ut flera hundralappar på någonting som andra inte ens märker!

Vad ska ni hitta på en lördag som denna?

Inga kommentarer: