måndag 4 april 2011

ett plus ett = en vas

Fantastiskt vackra espressokoppar fick jag i
födelsedagspresent av mina fina svärföräldrar!

Hmm, skymtar jag inte lite pärlhyacinter där bakom?!

Oj så bra en liten pärlhyacint passade i lilla
espressokoppen!

Espressokopp + pärlhyacint = hur fint som helst, enligt mig!


Vilken tur att mina svärföräldrar är så bra på att köpa presenter :) Dessa superfina espressokoppar kan jag knappt se mig mätt på.  Visst blir det en härlig kontrast mellan den moderna koppen och den lilla pärlhyacinter!

4 kommentarer:

Karin // DBKD sa...

De var verkligen superfina! Fin blogg förresten! Ha en fin måndag!

♥ Villa Tretton ♥ sa...

Tack snälla:)
Ja dom är uunderbara..:) kul att dom vet vad du
tycker om!

Ha en fin fortsättning på dagen
Kraaam Susanne

Lantligt i smultronbacken sa...

Härliga koppar, vart hittade de dem? Jag har sett såna på en butik här med det var länge sen de var slut och då fanns de i beige.

Kram Teres

Jill i Fyra Rum och Kök sa...

Dem espressokopparna är riktigt snygga, förstår att du är glad över presenten.

Hoppas du har haft en fin start på veckan!