tisdag 22 november 2011

when you wish upon a star...


Ja tänk om jag hade haft kastanjer som rostades vid den öppna brasan. 
Julen är fylld av idyller man vill uppleva och såhär en trött tisdagskväll önskar jag att vi hade haft ett stort kök där att vi kunde baka lussekatter, pepparkakor, tryfflar och knäck samtidigt, att hela lägenheten skulle vara fylld av söta dofter från ugnen samt att lägenheten gärna fick bli till en liten mysig stuga mitt ute i ett gnistrande snölandskap.

Ja.. nu längtar jag verkligen till julen får komma igång på riktigt, gör inte ni det?

6 kommentarer:

Ullis sa...

så fint ni har det! och så vackra julfoto, både i detta inlägget och i det förra! Har inte fått någon riktig julkänsla än, men den kommer nog till helgen, då pynttajm.
Kram

Anonym sa...

Ja, en liten brasa hade förstås varit mysig. Men jag tycker du verkar kunna skapa otroligt mkt julmys utan både brasa och stuga. Skulle gärna insupa lite av din jul.
Kram T

Vardaxlyx sa...

Jag älskar din blogg!! Feelgood är bara förnamnet =)
Önskar dig en trevlig dag!

Unknown sa...

Hej!
Måste börja med att säga att du har en väldigt snygg estetisk blogg! Vackra bilder. Jag vet faktiskt inte vart man får tag på pappret men du kan höra med vita ranunkler Marie. Det var henne jag köpte blomman av och fick med det vaxade pappret. Det är riktigt fint.

Ha det gott och jag återkommer hit!

kram Anna

Jenny sa...

Ja, det vore riktigt mysigt, dröm på ;)
Du "gör" så fina bilder alltid, är det vanlig Photoshop? Jag vill lära mig, men jag vet inte vad jag ska köpa, vanliga picnick har jag testat men jag vill mera ;)
Ha en fin kväll, kram Jenny

Jenny sa...

Tack så mycket för dina värdefulla tips, jag ska snart köpa ny dator också, vet inte vad det blir ännu...
Kram